Poslovni susret kompanija Srbije – Dun and Brandstreet Srbija
Dodela sertifikata boniteta izvrsnosti organizovana od strane Dun&Brandstreet Srbija održan je 6.12. u Belom dvoru na Dedinju, Beogradu. JAF Srbija je svrstan među najuspešnije kompanije u Srbiji po globalnom modelu za poslovnu izvrsnost - preuzetom modelu za Evropu od European Foundation for Quality Management i u skladu sa tim joj je dodeljen sertifikat Platina AAA koji se može pohvaliti najvišim kreditnim rejtingom u poslovanju.
Ispred naše kompanije dodeli je prisustvovala Melanija Pavlović - generalna direktorka za JAF Srbiju, koja se u kratkom predstavljanju kompanije JAF Srbije osvrnula na sve uspešne realizovane projekte u prethodnim godinama.
Poslovni susreti poput ovih u fokus stavljaju kompanije koje su među najznačajnijim akterima razvoja u industriji u kojoj posluju, uz mogućnost sklapanje novih poznanstava i poslova koji vežu samo najuspešnije.
Naša generalna direktorka Melanija Pavlović odgovorila je na par pitanja o tome šta za našu kompaniju i poslovanje predstavlja serifikat o bonitetu dobijen od strane Dun&Brandstreet Srbija.
D&B: Šta za vas i vaše zaposlene znači dobijeni sertifikat?
Melanija Pavlović: Nagrade, priznanja, sertifikati su uvek potvrda da vaš uloženi trud i rad donosi rezultate i da to neko vidi i prepoznaje, ali samim tim imate dodatnu odgovornost da sve to opravdate, da se ne opuštate i da nastavite istim tempom da se posvećujete poslu i razvoju poslovanja.
D&B: Koji su vaši budući planovi za održavanje uspešnog poslovanja?
Melanija Pavlović: 2023. godina je godina jubileja za Grupu JAF, a i za JAF u Srbiji. Grupa JAF ove godine obeležava 75.godina poslovanja sa godišnjim obrtom od preko 1 milijarde evra, sa svojim prisustvom u preko 17 zemalja Evrope i sveta i 56 poslovnica. Kompanija je osnovana pre 75 godina kao porodična firma za trgovinu drvetom u nalom mestu nadomak Beča, Štokerau. Veliki jubileji i velike brojke su upotpunjene i obeležavanjem 15. godina poslovanja u Srbiji. Razvoj kompanije i njenog poslovanja na tržištu podrazumeva konstantno praćenje trendova i modernizaciju poslovanja. Od 2020. godine živimo i radimo u veoma zanimljivim godinama punim izazova. Taman smo prebrodili pretešku pandemiju izazvanu korona virusom i stabilizovali život i poslovanje, a onda se desila kriza izazvana ratom u Ukrajini. Stanje na tržištu se poremetilo u mnogobrojnim segmentima i trebaće dosta vremena da se situacija vrati u normalne okvire, a i pitanje je kada će to stvarno da se desi i da li nam predstoji još teža kriza. Ne možemo stajati u mestu, žaliti se i čekati da kriza prođe. Kriza uvek iziskuje da radite još više i date 110% od sebe u poslu. Samo na taj način možete ići dalje u budućnost bez straha. Krizna vremena nas jačaju i otvaraju nove horizonte i nove prilike za saradnju. Osim rada i velike posvećenosti veoma je bitno ulagati u marketing, jer investiranjem u marketing pokazujete tržištu da ste prisutni, da se aktivno borite sa izazovima i vas krizne situacije samo jačaju.
D&B: Koji citat vas najviše motiviše?
Melanija Pavlović: „Sreća prati hrabre!“ uvek. Ne možemo se ponašati kao nojevi u svakoj kriznoj situaciji. Kriza nas jača i uči kako da budemo prilagodljivi, inventivni, kreativni. Kada to primenjujete u svakodnevnim situacijama shvatićete da nema prostora za strah.